Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Adina - 1 oktober 2012 16:12

Arhg! Så sur! Här satt jag och spela sims och gjorde,kanske mitt finaste hus någonsin,och så stäner datorn av sig! Och jag hinner inte starta den igen eftersom jag ska tills stallet.. fast det är en annan som skjusar eftersom mamma är på sjukhuset hos hennes mormor (ester) ,alltså min gammelmormor.. Ester kanske dör.. Gammelmorfar är jätteledsen,mamma också. :( Inte en speciel rolig dag. Och så skjusar en tjejs mamma som går i min ridgrupp (tjejen) ut mig. Vi ska ha dressyr.


Jaja,om vi går över till msp så vill jag säga att jag blivit Celeb! Det har varit nära många gånger,men nu är jag verkligen det,och så levlar jag om 4000fame. :) Det är så roligt! ^^ Fast det tar nog ett tag innan jag blir  Jury, hur läne måste man ha varit VIP? 90 dagar kanske det var. Då är jag nog Jury runt jul. Öj,öj.. Jag längtar till jul.  Nej,jag tror jag bloggar mer efter ridningen. Tjao!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Jag är msp:aren Adina!! som har startat en blogg. Besök mig på msp. Inte medlemm? Bli det,det är gratis!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards