Alla inlägg den 3 oktober 2012

VIP

Av Adina - 3 oktober 2012 17:53

Okej , tredje inlägget för idag.


Dom har höjt priset på ett år. Vad gör jag? Kostar det mindre i början av månaden eller? Jag vet inte om jag ska vara OVIP i typ 2 veckor , eller köpa en vecka VIP först. För att om jag köper en månad och så blir det en ny så de där sak.. Kan ni säga ert?

Av Adina - 3 oktober 2012 17:44

JIPPIE! Så sjukt glad! Ranim ska göra en heder till mig , sen ska jag bli en superbloggare. (y) Sen när mitt VIP tar slut ska jag fråga om ett djur. Det kostar ju bara 399 nu. Och jag får bestämma själv över mina pengar. ^^


Jag kom nyss hem , jag och Josse var i stallet och tog hand om Gulliver. Josse har bloggen Kaninportalen - också nystartad. Jag har henne på länkarna. :)


Någon gång i framtiden ska jag göra en MSP-Video , fast jag vet inte vilken låt.. Tips tack? ♥


Nu ska jag fixa mer på msp. Efter maten måste jag göra läxa , men ett inlägg till kommer nog!

Av Adina - 3 oktober 2012 17:26

Förlåt att jag inte blogga igår , jag kunde inte gå i  på bloggplatsen.


Men i alla fall. Jag var inne på Alexh33 och -Ranim´s bloggar. Dom är otroligt fina och jag saknar min stämning. Min blogg är bara deppig.. Kanske ska fråga om Ranim kan göra fixa min blogg som hon gjorde med Alexh´s.. jag skullle kunna göra en egen men jag vet inte vad jag ska ha för storlekar och dem bli inte så snygg...


Eller skulle någon annan vilja göra en heder? Eller ge tips?

Kan ge presenter på msp om man gör en fin heder till mig. ^^


Jag hade skrivit mer igår. Men det laddes inte upp. :/ Tror jag.. Om det nu är en till om det hära så får det väl vara så.


// Adina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Jag är msp:aren Adina!! som har startat en blogg. Besök mig på msp. Inte medlemm? Bli det,det är gratis!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards