Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Adina - 4 oktober 2012 19:14

Såå fett glad! Jag och Smila10 ska starta en gemensam blogg , så nu har jag 2. :) På den bloggen ska jag nog försk göra en egen heder , eller Smila.    Så fett roligt! (fett? Vad fick ja det ifrån?)


Det här är liiite svårt på msp. Alla vill vara bff med mig! Och när jag pratar med en och inte får bli störd.. det ä svårt!   

Måste ge data till syran nu.

 Ses!   

Av Adina - 4 oktober 2012 18:32

Heej!    

Om jag inte svarar i chatten så ska ni inte bli sura!   Jag kan inte svara hela tiden. Eller orkar jag inte. Jag svarar inte på vissa som bara skriver Hej. Jag har lärt mig det eftersom dom inte skriver mer. Ni får skrva att ni VERKLIGEN vill prata med mig.   Ibland kanske jag till och med är inne på en annan flik. Eller skriver läxor.    Eller spotify..   Hur som helst. Jag har inte alltid tid.    Så om ni vill nå mig.. säg att det är VIKTIGT, fast det kanske inte är det.. men det visar att du verkligen vill prata med mig.   


Såå. Det var bara det jag skulle säga. Eller.. Nej. Jag skulle bli överlycklig om  ni gjorde look till mig. :) För jag vill veta hur andra vill att jag ska se ut.   ( <-- Älskar den smileyn , sååå söt! ♥ )


Och för tillfället har jag fixat en gladare färg på bloggen , vad tycks? Fast det är nog bara klar tills Ranim är klar med Hedern.


Såå nu är klar! Ses!   

Av Adina - 4 oktober 2012 16:02

Jag vill bara tillägga att Ester , min gammelmormor , dog igår. Det var nog bäst.. men det smärtar ändå..

Av Adina - 4 oktober 2012 14:59

Titta! Nytt tema! Jag gillar det :) Kanske ska satsa på att göra n film på det här? Har faktikts en idé på det.

Och så har jag skickat in min look på den andra tävlingen nu. ^^ Den heter The Winner is... så rösta gärna!


Jag tycke nog dom speciella hälsningana är bra , man tjänar så mycket på dom. ^^ Och det ärnågot att spedera diamanter på ett bra sätt. Jag ska få en speciell häningar av Josse. :) Fast Sol har inte tillräckligt med diamanter.


På julen , då brukar det väl vara speciallerbjudande på VIP? Jag tänker i alla fall vänta med ett å tills då. (tror jag)

Jag villfaktisk inte betala 600 för vip..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Jag är msp:aren Adina!! som har startat en blogg. Besök mig på msp. Inte medlemm? Bli det,det är gratis!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards