Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

VIKTIGT!

Av Adina - 4 oktober 2012 18:32

Heej!    

Om jag inte svarar i chatten så ska ni inte bli sura!   Jag kan inte svara hela tiden. Eller orkar jag inte. Jag svarar inte på vissa som bara skriver Hej. Jag har lärt mig det eftersom dom inte skriver mer. Ni får skrva att ni VERKLIGEN vill prata med mig.   Ibland kanske jag till och med är inne på en annan flik. Eller skriver läxor.    Eller spotify..   Hur som helst. Jag har inte alltid tid.    Så om ni vill nå mig.. säg att det är VIKTIGT, fast det kanske inte är det.. men det visar att du verkligen vill prata med mig.   


Såå. Det var bara det jag skulle säga. Eller.. Nej. Jag skulle bli överlycklig om  ni gjorde look till mig. :) För jag vill veta hur andra vill att jag ska se ut.   ( <-- Älskar den smileyn , sååå söt! ♥ )


Och för tillfället har jag fixat en gladare färg på bloggen , vad tycks? Fast det är nog bara klar tills Ranim är klar med Hedern.


Såå nu är klar! Ses!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 7 oktober 2012 09:23

Heeej! JAg kommer mest hålla till i min andra blogg , ty kommer aldrig skriva här. Så jag tycker ni ska gå sätta in ett bokmärke på SmillishAdinish.bloggplatsen.se. Heeeeemskt gärna! Det är bara där jag kommer skriva. :)       Titta! :) Jag ...

Av Adina - 6 oktober 2012 22:24

Ännu ny film släppt!!    Ditt jobbiga Gnäll! •1• Japp . alldeles rätt! En serie!!       Nästa del kommer om typ 2 dar. ^^ Måste skaffa idér.    Nu har Smila oxh jag fixat till våran blogg lite , men kvar återstår  en del ännu! Jaj...

Av Adina - 6 oktober 2012 09:54


Heeej! Tilll vidare använder jag den hära typen av teckensnitt.  Gillar den...  Såå jag var och mspare och så kom några av mina änner till mitt rum.   ^Vi körde modetävling! Jag ar domare.   Jedward vann så jag ska ge henne en sak.   Jag vet inte vad...

Av Adina - 5 oktober 2012 19:24

I det här inlägget ska ni få säga hur det ska vara. Ska texten 1. Vara i mitten ------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------   2. På vänstersida     3. På h...

Av Adina - 5 oktober 2012 18:32


Nu är ännu en film släppt. På 6min och 50sek så är et min längsta film.     Den heter En Äkta Kyss ,och gjord till det nya temat.   Jag hopppas ni vill titta på den! Den tog 40min och göra tror jag...   Såå jag tänkte bara säga det! Men titta gärna...

Presentation


Välkommen! Jag är msp:aren Adina!! som har startat en blogg. Besök mig på msp. Inte medlemm? Bli det,det är gratis!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards